Piet schreef op zaterdag 8 augustus 2015, 9:35:
> Nee, eerder hartstikke positief dat PN op fb zo actief is.
Tuurlijk, mee eens
> Denk nou
> niet dat wanneer ik de fb page niet begonnen was dat het hier
> drukker zou zijn. Twee jaar geleden waren er hier soms ook dagen dat
> er niks gepost werd. Ik ben niet zomaar op het idee gekomen. Het
> maakt ook niet uit welke aanloop er is of dat nou dit forum is of fb ,
Tuurlijk, uiteraard moet je daar zijn waar je je doelgroep bereikt!
> als ze de artikelen op PN maar lezen en daarover gepraat wordt. M'n
> opa zei al, "als je iets wil vertellen moet je zijn waar de mensen
> zijn! Ouwehoeren tegen de konten van m'n paarden schiet niet op."
Volgens jou heb ik daar m.b.t. FB ook het geduld niet voor, dat kost meteen al de meeste klanten

- en ook hier moet ik vaak eindeloos herhalen en variëren voor de kwartjes vallen wat ik bedoel.
Waar het mij in deze draad vooral om gaat is dat ik paardnatuurlijk los zand vind worden, de interactiviteit van de PN onderdelen, de internetmarketing als totaal.
- Dit forum is er blijkbaar alleen nog voor enkele oudgedienden....
- De passieve
www.pn-infopagina's vind ik enorm verschillen van kwaliteit; soms ben ik het al nooit met Frans eens geweest, soms is het gewoon verouderd, etc., maar het wel Frans zijn persoonlijke website en dat vind ik (al jaren, maar in toenemende mate) een blok aan het PN been worden, o.a. omdat Frans zelf nog slechts sporadisch interesse toont.
- Je markt ligt momenteel, zoals voor iedereen en elk bedrijf, op de asociale media en dus ben je heel terecht en begrijpelijk die FB-groep begonnen. Het is dus niet daarom dat ik er niet aan meedoe (vanuit
niet mijn persoonlijke accnt en
niet mijn persoonlijke inetadres zou ik wel vrolijk meedoen).
Misschien is het wel zo dat PN als kern de langste tijd gehad heeft, moet er maar een nieuw kenniscentrum online komen, maar dat zou ik toch erg jammer vinden want PN is een uitstekend "merk" voor onze ideeën die goed voor paarden zijn, leuk voor iedereen die met paarden wil omgaan, maar tegelijkertijd op zeer gespannen voet staan met de subcultuur die nog altijd overwegend heerst in "de sector".