>>
>> Das duur en ook een beetje belachelijk vanwege dat
>> telefoonconsult .
> dus geld.
>
> Piet
>
Owkee, Piet speelt advocaat van de duivel, dat mag, het was eigenlijk nog vééél erger. Ik bel natuurlijk omdat ik onzeker ben, ik zit met een open wond. Ik vraag alleen iets over de nazorg. Toen hij over nogmaals 2 weken boxrust begon, vertelde ik dat paard bijna op ontploffen staat, in een stuiterbal verandert. Ik vroeg of boxrust dan wel bevordelijk is voor de doorbloeding. Nou, dan moest ik het zelf maar weten, en toen ging hij op mijn angst zitten, door enge ziektes op te noemen, erg gemeen. De belangrijkste vraag stelde hij niet, hoe gaat het met de patient, kreupelt ze nog? Deze dierenarts kijkt dus niet naar de patient zelf. Volgens hem heeft dit gesprek dan 20 min, geduurd, maar dat zal wel meevallen, ik heb het niet bijgehouden. Zijn toon was erg bot.
Ik moest alleen wel de afspraak afzeggen, maar ik dacht ik ga echt niet meer bellen, ik sms de afspraak wel af. Maar ik heb toch op een nette manier heb laten weten dat ik het erg jammer vond dat hij die toon aansloeg. Moet je dan altijd maar je mond houden? Ik doe dat niet, de kunst is wel om correct te blijven.
Een normaal iemand zou de schouders ophalen, maar hij belde speciaal terug...ik zag het op mijn scherm maar dacht geef hem een kans, wie weet zegt hij iets van 'het gesprek verliep vanmorgen niet helemaal goed' of iets.
Maar nee, hij kafferde me uit!!! Of ik wel wist hoe lang dat telefoongesprek geduurd had, of ik wel wist hoelang zijn collega's bij mij op het erf geweest waren. En dat mijn huisarts vast ook niet zoveel tijd voor me had , ja hoor, zei ik, mí'jn huisarts wél.....vervolgens heb ik het gesprek maar gauw afgebroken. Heeft zo weinig zin allemaal.
Ik vind dit zeer onproffesioneel, onvolwassen gedrag, eigenlijk. Ik was een nieuwe klant, kennelijk heeft-ie geen nieuwe klanten nodig. Want ik bel hem nooit meer, en mijn stalgenoten ook niet......Hoeft-ie ook nooit meer ergens tijd aan te besteden, vervelende klanten allemaal.
Trouwens, als mensen vragen welke dierenarts dit was en ik noem de naam, zeggen ze allemaal, oooooh, díe.
Jammer dat ik dat niet van te voren wist.